<3

Helgen är gången och veckan är påbörjad! Igår var jag ledig och firade jag med Andreas en sväg på HC och sen mys hemma hela kvälllen helt underbart! Men nu är det måndag igen, har varit i skogen och sen träffat mormor sen träffa annika oj vad jag hunnit med!
Fick massage av annika förbannat så skönt men också ont och sen har vikommit fram till att jag lägger bara på mig fett på en sida? :O Världens skilland! Konstigt iaf..
Sen åkte vi till Marlon, jag fick äntligen pussa hans mjuka mule och känna hans värme! Det finns inte äns ord för hur mkt känslor det kom upp idag men jag har verkligen saknat det! :)
På väg en bit bort såg vi TRE älgar! Wow en mamma med två knoddar, jag och annnika for ut ut bilen för att glo och dom stod kvar en bra stund sen trava dom iväg jätte fina , har bilder men dom är ski dåliga ska lägga in dom senare :)

Köpte iaf fyra nya böcker idag , jag älskar att läsa speciellt på hösten/ vintern! Jag berättar senare vilken jag valde att börja läsa och hur den var! :) Har iaf precis läst klar "mina hemligheter!" av ?? Ska kolla sen! JÄTTE BRA iaf kanske lite seg i början men sen kunde jag inte släppa den!

Nae nu är hilda galen dax att gå ut PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0