en dag imorgon

Kom hem imorse efter att att jobbat ihjäl mig typ.. Kände lixom inte av det igår och inte i morse men när jag kom hem från promenad med Hilda, Elsa & Josefine så fick jag något typ av utbrott på allt för en stund det kändes rätt bra :P

Imorgon är det jobb igen, men blir att gå i från några timmar för att åka till norsholm med Hilda hon har fått konstiga utslag och sånt där blä stackars min tjej!

I detta underbara väder sitter jag och drömmer mig bort till Thailand för en stund till värmen dom vita stränderna verkligen vita och frukten där! 7 Mars hej thailand hejdå sverige!



Så berest kanske jag inte är men jag har allt varit på en del ställen runt om och inget slår thailands stränder faktikst! Helt underbara!


Kommentarer
Postat av: JOSEFINE

OJ det sa du ingenting om? vad kan det vara? ring mig när du varit där min vän!

2010-08-03 @ 19:09:21
URL: http://ottossonjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0