fan.

det är något fel på mig. vakna kvar över tio imorse av att josefine ringde, och jag tänkte varför ringer hon så tidigt?

Josefine: vi åker elva va?
Sofia: jadå ( tänkte det är ju sjukt långt dit)
josefine:bra då ses vi snart.
Puss

Titta på klockan och tänkte vadå 8.50 ja sover en stund till så går jag med hilda på lång promenad och sen åker vi. 2 mintuer senare ringer det igen

min tanken vaa fan?

Andreas: älskling varför sover du?
Sofia: för att jag är trött och klockan inte alls är mkt!
Andreas klockan är 10.20...
Sofia: NEJ klockan är 8.50
Andreas: nej
Sofia: Va fan !

Kasta mig upp ur sängen PANIK! In i badrummet göra sig ordning klä sig ut med hilda, kom nästa i tid till josefine! Pust! det är ju något sjukt fel två dar i rad har jag nästan försovit mig. INTE BRA!

Ikväll iaf ska vi fira Josefine som fyller 21år imorgon NICE! Äta lite och dricka gott vin! eller något annat mumsigt ska ställa mig i kylen och glo lite! sjukt länge sen jag drack vin så ikväll är jag värd det och ringer jobbet är jag inte kontakt bar idag sorry! :)
HURRA HURRA !
När jag fyllde 21år var josefine verkligen den tjej som ställe upp på allt hon sa det äör din dag vi gör det du vill! Så sup och svälj ut ut gick vi! Ikväll gör jag desamma för henne sup och svälj! :)


Insåg precis att vi har inga nya bilder eller iaf jag :P jag suger på att ta kort. får fixa ett nytt ikväll!

Kommentarer
Postat av: josefine

<3 <3 <3

2010-08-14 @ 13:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0