förbanade jävla idioter!

Jag är så jävla helvetes förbannad! Fy fan, vilket jävla människor det finns. Era förbanade iditoer skaffa er riktiga jobb istället för att sno min cykel! Min cykel har blvit stulen trotts att den var fast låst i gallret utan för vårat hus. HUr jävla sjukt är det inte? Jag är så arg att skulle ja få syn på den som gjort det skulle ja göra något väldigt dumt på personen! GAAAAAAAAAAAAAAAAH!

Jag kan inte ta bilen för då får vi ingen parkering igen och nu kan ja inte cykla vi får flytta det funkar inte att bo här, älskar allt annat men jävla rambodal att ha så dåligt med förmåner!

för övrigt en vädligt bra dag som jag skriver om senare eller imorgon beror på mitt humör så är det värsta man kan möta just nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0