inte bra

imorse hände något så jälva sjukt. jag hade ställt klockan skulle ju till jobbet. jag stände av klockan i sömnen men kroppen gick upp ändå men jag typ sov. jag sov när jag åt frukost jag sov när jag gjorde mig ordning jag sov när jag cykla iväg jag vakna till när jag klev av cykel så jävla trött. imorgon ska jag ta det lungt, handling på dagen med josefine och sen födelsedags fest hos henne :) Ska nog köpa med mig en flaska vin och dricka upp den själv också så sover jag gott sen! :) OJ!


jag har lärt min hund något dumt, min klant. jag tänkte kan ju alltid vara bra att lära sin hund anfall , bara det att den hon anfaller är mig (A) ingen annan. mupp hund. måste ta tag i det där helt klart , nog för att jag har adhd så behöver ju jag inte låta henne få det ännu mer :D Men känner mig rätt trygg ändå!

Gick 5.3 km i vrinnevi idag känner mig sjukt duktig. gick med mamma kändes bra länge sen jag och mamma umgicks själva så det var jätte skönt. vissa saker pratar man bara med mamma om, eller jag med mormor också :)
Helt underbart.





Blev visst lite mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0