jobb!

183.25 timmar jobbar jag i augusti :) Inte illa va! Men nu när det närmar sig slutet känns det i kroppen (jag är ju ganska otränad också ) hehe! men konstigt nog har jag aldrig känt mig lyckligare? Jag jobbar sover & äter och självklart lägger all min andra tid på min älskade hund!

Iaf gott folk nu har jag tänkt i andra banor! Det blir ingen ny bil jag ska ha en gamal skit bil nu, och pengarna jag fick för bilen jag sålden ska in på ett huskonto där jag ska spara ihop en hel del pengar så sen när jag vill köpa mitt dröm hus har jag en rejäl insatts till det! Smart va :) För vem vill ha lån resten av livet? Inte jag iaf jag vill vara lån fri och leva för min pengar när jag blir äldre! Plus att hur underbart vore det inte att vara lån fri och bara lägga en liten summa på hus/räkningar och en stor summa på sig själv och sin familj och unna sig resor mm och i framtiden en ny häst :)! pepp pepp!

men vilket skit väder vi fått, men förlåt ni andra men på måndag är jag ledig då önskar jag SPÖ regn så känns det bättre att ligga inne i soffan och vila! :) Men uppehåll på förmiddagen självklart då måste jag ju på en rejäl promenad min rottis :)!













Har inte tagit några nya kort ? Vad ska jag ta på mig själv i arbetskläder ? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0