kärlekshandtag

jag har fått små kärlekshandtag i mijdan suck, hilda lyckas självklart hitta dom och bitas lite där, talar tydligt om: du morsan vi måste träna mer!


Jobba till nio imorse sen bar det av mot städningen, kändes bra att ha det gjort :) Sen åkte jag och Hilda till Emelie och fikade, vi pratade ut kanske om saker vi tidigare bara tänk på själv men nu berätta hur vi kände, kanske inte så himla mkt ord men ibland kan ansiktsuttryck säga mkt speciellt när man känt någon länge. kändes iaf jävligt bra och äntligen känner ja att jag vet vart jag har en av mina bästa vänner och hon står mig varmt om hjärtat! <3


Kom igen lagade mat och tvättade helt enkelt vardagssysslor, men jag gillar att plocka om kring :D Snart öär det kurs, vi ska gå runt strömmen idag statsträning, gillas? sådär, hade hellre spårat för både min och hildas skull. men det får vi fixa till senare, ska kräva kommun på lite pengar eftersom jag missade kursen i lördags så den får dom pynta! de var ju trotts allt deras fel!
Imorgon mer jobb, har en så skön tur 9-15 funderar på att åka till vrinnevi på kvälllen och gå, måste fan ta tag idetta nu ! Och jag är trött på rambodal skogen så hädan efter blir det 2-3 dagar i vrinneviskogen. Körde där lite när hilda var liten :)

Jag saknar iaf min annika som är och solar och badar, men jag får nog ett kort snart det får jag alltid. fast jag aldrig skickar något till henne, dåligt av mig jag vet! :( Men men <3

På fredag ska jag fira min kära vän josefine som fyller 21år, fy fan vad fort åren går :) Men ska bli väldigt trevligt iaf <3


Min brud på nyår!





Kommentarer
Postat av: josefine

<3

2010-08-12 @ 11:42:15
URL: http://ottossonjosefine.blogg.se/
Postat av: Emelie

Behövs inte skriva något ett <3 räcker.. <3

2010-08-12 @ 20:47:08
URL: http://emmeliiesu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0