kursen :(

då sitter jag här i min ensamhet andreas och hilda har åkt till landet och jag ska jobba hela helgen. hade egentligen spår kurs med hilda imorgon, den missar vi. fan för det rent ut sagt vi som verkligen sätt fram imot det, känner egentligen att mina kära arbetsgivare borde betala kursavgiften när jag missar den pga av inbeordring , men det är ju vad jag tycker dte.


har iaf bakat kaka resten av familjen ska ha i helgen den står klar i frysen och ser väldigt god ut :) tänker spara en bit åt mig själv som jag kan äta hemma imorgon (A)


nae har ingen blogg lust så skriver mer imorgon. PUSS


En konstig sak med vänskap som vi nog vet men aldrig pratar om är att vi kommer närmare oss själva genom att förstå andra. Vad vi söker efter och uppskattar hos våra vänner är just de egenskaper som vi själva är mest stolta över eller skulle vilja att andra såg hos oss. Så våra vänner säger nog en hel del om vilka vi själva är och vilka vi inte är.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0