oro

de känns som sommaren lider mot sitt slut och snart ökar pressen igen. pressen på att vara den bästa vikarien att ställa upp dynget runt att göra ett super bra jobb så alla blir nöjda. sånt som jag egentligen älskar men kan bli tufft när man känner oro för framtiden. tanken att varje vecka känns shit får jag något jobb nästa vecka? Jag har haft en väldig tur att ha haft ganska mkt jobb i våras, vilket jag stormtrivs med! Jag hoppas jobben driver på ihöst.. och att jag är så duktig som jag oftast känner mig :) för fler vapen har jag inte att ta till. 

må jag låta knäpp nu, men är det bara jag som längtar till julen? Jag längtar så mkt går och sjunger julsången och tänker på all snö och tänker på när jag får ta fram första ljusstakarna. I julas när man skulle ta ner allt kännes det så tråkigt för julen är en så himla fin tid jag vill ha mer jul!! :D 




KRAM TILL ALLA!
 


Kommentarer
Postat av: Sara

Men hallå?! Har du haft blogg länge eller? Massa inlägg ju. Jag som inte ens har vetat om det. Du bloggar ju bättre än jag!



Pusss bästa syster

2010-08-10 @ 21:19:29
URL: http://ssaraf.blogg.se/
Postat av: Sara

Men hallå?! Har du haft blogg länge eller? Massa inlägg ju. Jag som inte ens har vetat om det. Du bloggar ju bättre än jag!



Pusss bästa syster

2010-08-10 @ 21:20:37
URL: http://ssaraf.blogg.se/
Postat av: Jag

jag är en nörd! :P

2010-08-11 @ 21:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0