SÅG NI ?

Vilken helg!

Fredag super trevligt, jag andreas sandra och pontus var på stan, gick en sväng på marknaden och sen käka vi på Asti, tog en jävla tid innan maten kom men vad hade vi väntat oss? :)

Lördag morgon träffa jag syster , gick på stan en sväng sen åkte vi hem och myste en stund. Senare på kvällen skulle jag träffat annika och sandra.. men vart tog annika vägen hon sa att marknaden var slut? Jag tror hon satt hemma och myste med någon kille ja (A) Hon kom på en ursäkt bara hihi! Jag och sandra drack lite hemma sen åkte vi ner på stan, gick på marknad satt i öltälten, såg något jävla as dåligt band liverpool hm trodde det var ett fotbollt lag? :S Konstigt ! Drack lite mer leta efter folk i våran ålder insåg att det inte fanns några? Köpte en varsin snygg peruk en rosa och en blå, så om ni såg två puckon på stan igår som gick och ropa hej vilt på folk och sjöng så var det bara vi :) Vi åkte också karusell vilket jag nästan ångra fy fan vad det snurra! Och Perukerna satt på sne . Så såg ni några väldigt glad och söta tjejer i peruk igår så var det vi :)

Helt sjukt vilken skillnad på folk så fort man bjuder på sig lite får man massor tillbaka jag vet inte hur många människor som prata med oss igår, sjukt kul!
Mindre kul var att börja jobba sju i morse bakis och dan, men vad gör man inte :)

tror ni att dom ville vara med på bild?


först försökte vi ta kort själva men vi insåg att det inte gick så lute hjälp fick vi på nästa.


Go rund och glad! Inget bätte finns ju!

Kommentarer
Postat av: JOSEFINE

KUL :) synd att man inte vart medbjuden! PUSS

2010-08-23 @ 19:26:06
URL: http://ottossonjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0