smuts.

det märks att jag inte varit hemma mkt i sommar, har antingen varit på jobbet eller landet. FÖR OJ SOFIA din lägenhet behöver städas och dina fönster kan du knappt se ut genom? :O Inte likt mig. Imorgon ska det städas :)


Dagen på jobbet har varit toppen, men nu är jag ledig i helgen känns jätte bra måste verkligen vila upp mig så jag kan göra mitt bästa när jag väl jobbar :)

det är något fel på andreas jag har köpt loka och han skakar den? :S






I motsatsen till vad folk tror är det faktiskt möjligt att överleva utan vänner. Det finns ändå riktiga fördelar med att vara ensam, och sen finnsdet sånt som man ärligt talat helst bör hålla för sig själv. Det är vetenskapligt bevisat att det är hälsosamt att i stilla ensamhet tänka över sitt liv, så länge man inte överdriver. Vi är ju trotts allt sociala varelser som gillar att umgås och sammanföra människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0