Tanken

Sitter hemma, funderar på varför ja äns fick tanken att skapa bloggen? För at jag är knäpp och får ja för mig att göra något så gör jag det på direkten.

ja bloggen är ny men har du hittat hit vet du antagligen vem jag är och ja behöver inte göra mig besväret att berätta det. :) Om inte annat lär du märka det!

Dagen var planerad att städa lägenheten och tvätta bilen, sen det vart så att jag jobba i stället 12timmars pass, det känns i kroppen men det känns fyra gånger bättre i plånboken då jag är en riktig slösmaja :D Plus att jag trivs med att jobba jag längtar efter att gå till jobbet det känns jätte bra!


Det här är min Rottweiler Tik, Lakitas Hilda hon är ca 1,5 år och min prinsessa, hon och jag sitter ihop vi har ett väldigt speciellt band! :)


Andreas och jag!

Ja kan lika bra säga direkt att jag är jävligt dålig på att ta kort och grejer :) Bloggen är nog mer till för mig själv?


Kommentarer
Postat av: JOSEFINE

BRA BÖRJAN :D hihi ska läsa varje dag

2010-08-02 @ 12:39:19
URL: http://ottossonjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0