trött

varför sitter jag äns här vid datorn? Jag skulle behöva sova. men det kan jag inte , inte mitt på dan? Har iaf vilat i soffan en stund. ett tag ville ja gräva mer mig själv.  har jobbat fram till lunch, ska tillbaka till eftermiddagen igen (har natten) . Är egentligen för trött.. men jag har mig själv att skylla lite väl mkt jobb dom sista veckorna. eller nej det finns inget som heter för mkt jobb. för man ska vara så glad och tacksam över att äns ha ett jobb och dte är jag! Så inget klagande här inte!




Imorgon bitt går jag av, sen på kvällen har jag och hilda en litet hund prov, hur ska det gå? förhoppningsvis lika bra som vanligt men vem vet? <3
Sen blir ja ledig onsdag och torsdag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0