Utkast: Aug. 14, 2010

Ifredags firade vi Josefine :) Det var super trevligt , hon bjöd på god mat VÄLDIGT gott vin och tillbehör! Sjukt gott vin, jag är egenligen ingen vin människa men wow säger ja bara!
Lördag bar det av till jobbet , sovit dåligt fan tusan i natt, men jag börjar undra om jag är någon typ av stål kvinna för jag verkar inte behöva någon sömn eller så slår ja ihop en dag sover då något dyng! Men iaf det ända ja har i tankarna är ullared ändå :D snart snart...
Josefine tar av det GODA vinet i väskformat :)



Martin äter MUMS!

En tjej som kallas cicci, super trevlig!

Cicci och ja! Tror ni jag fick någon bild på mig och Josefine? Suck......

PUSS


Ska snart se en av mina favvo filmer Last song med Miley cyrus :) men först skogen!



Kommentarer
Postat av: JOSEFINE

snygga brudar! hihihi får ta en fotodag. PUSS

2010-08-15 @ 20:52:22
URL: http://ottossonjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0