vart tog det vägen?

sitter i soffan hänger läpp, eller? nae inte riktigt men hänger iaf. jag är nog en ganska inpulsiv människa och framförhållning är inte så noga, förutom med jobb. jag får panik på att inte finns jobb i september än, jag får längta mig bort lite då!
Imorse åkte Andreas till hässleholm för att jobba, läskigt nog tycker jag att det är lite skönt att vara ensam och att jag äntligen får vara ego! konstigt för en del av er kanske men inte för mig man tar alltid bättre hand om sig själv då! Jag och min prinsessa! för er som inte vet (A) Typ , min prinsessa är det bästa jag har  även om hon är lite störd men man blir ju som man umgås! Hon har miljoner leksaker men just nu är det bara ett lejon som gäller, hon kommer och trycker det mot mig och säger du din tönt lek!
Stolt ägare över en grymt fin och trevlig Rottweiler tik Lakitas Hilda från http://www.lakitaskennel.com/ jag bryr mig inte om att folk byter sida av gatan ni vi kommer och går jag skiter totalt i era åsikter. Rottweiler är en av de trevligaste hundarna man kan äga.

Sant är att det är en hårdför ras, som alltså bör uppfostras med fast och vänlig hand. Det finns mycket självsäkerhet och mod i den och den kräver en hel del av husse/matte. Men den är ingalunda opålitlig, även om det här, liksom i alla andra raser, finns undantag.

Rottweiliern är en pålitlig, bra och intelligent brukshund. Den har en stark vilja av att vara sin husse/matte till lags. Rottweiler skilljer sig från andra raser det är en ras som morrar mkt, men man måste lära sig höra skillnad på vad morrningarna betyder.

 

Så innan du säger något om min hund tänk dig för för där tänder jag till snabbare än någonsin, hon är min prinsessa och självklart tycker jag om att diskutera och folk får ha egna åsikter, men min hund dömer du fan inte för då har dömt mig också och då har vi inget mer att prata om!





:)

kärlek måste ha sin frihet
för att överleva.

Man kan äga..äga guld och silver
men inte en människa.
Man kan äga..äga guld och silver
men inte en människa,
inte en människas känslor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0