what?

vad hände egentligen idag??

Började med att gå i skogen med Hilda, tog bilen till stan för att träffa Emelie, vad hände sen? Helst plötsligt satt vi i bilen på väg till Örebro för ETT par skor! Men själva resan var ju det som var kul, men först åkte vi lite sen fel åkte vi bakom en långsam jävel.. Hem gick det fortare :) Kul var det iaf och jag tror det var Emelies första gång hon körde en bil med atomat växel.. Hon leta efter växel spaken ett antal gånger , och en gång vart det tvärnit nästan wow! Det var kul nu har vi upplevt något nytt! JAg älskar spontan resor det är så kul!




Ikväll börjde en nu "kurs" eller vi går som projekt för två tjejor som utbildar sig till allmänlydnad tränare. Vi blir filmade och får träna för dom, sen ska vi ge dom feelback och allt detta ska skickas till svenska kennelklubben :) Sjukt kul att få träna med sina " tränare" i samma grupp kul att se hur dom jobbar! Samt att dom har hjälp mig så himla mkt. :) Mitt mål för en väldigt väluppfostard rottweiler med mkt kärlek!! <3




När jag var liten åkte jag i cykel korgen nu får jag trava brevid!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha ja visst att jag leta lite men du då bil tjuv..

När du körde om vid ett övergångs ställe precis samt att vi flög över ett gupp :D

2010-08-19 @ 09:37:17
URL: http://emmeliiesu.blogg.se/
Postat av: Jag

Ja men det var kul med :D

2010-08-19 @ 14:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0