wouldn it be nice

wouldn it be nice är låten jag sitter och sjunger med till just nu :) Sjukt härlig låt som får en på toppen humör :) Den låten är med i filmen 50 first dates som jag såg förr veckan, ni borde verkligen se den!

Dagen började med att jobba en timme sen åka till norsholm med lillan, som har gått ner 3 kg och väger nu bara 37 kg.


Där ser ni det äcklig såret min tjej fått sorry ni som är känsliga! Så nu har hon fått penicillin och en kortison salva, jag hoppas verkligen det blir bra nu! Sen blev det jobb igen :)
Ikväll ska på kurs jag och hilda ikväll ska vi prova på spår det har jag längtat efter tror hon tycker det är skit kul och jag med :)


Längtar tills lördag då är det kräftskiva på andreas land (inte för jag äter kräftor men ändå) Alltid trevligt att umgås! Min mamma brukar fråga om jag har adhd eftersom jag aldrig kan vara still och bara ta det lungt! Men jag brukar svara vem har tid med det? Jag har ju bara ett liv :)


Mycket kärlek gör en frisk! haha förresten ser ni hur blek jag ser ut när jag är med hilda jag som tyckte jag var brun ett tag! :P

Kommentarer
Postat av: JOSEFINE

ja fy, inget roligt sår de där inte :/ PYSS

2010-08-05 @ 14:13:09
URL: http://ottossonjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0