wow

wow vilken kväll kursen till en början va skit tråkig, jag är inget för mycket teori utan vill att det ska hända saker ! Men iaf genomgång i spår, vilket jag vet skulle passa mig och min brud perfekt vart skit glad när tränaren erbjöd oss en spårdag på lördag i skogen!
Jag känner ju mig själv så på fredag står jag i djuraffären och ska inhandla utrustning :D det vore ju rätt grymt om just jag lyckades träna upp min hund till att bli en riktigt bra spår hund, snacka om att jag skulle bli stolt! Jag gillar utmaningar!
Hilda är iaf väldigt duktig och jag är en stolt matte till henne, kunde inte fått en bättre hund!


Imorgon är det jobb igen :D 7-18 :) Nice! Undra vad dagen bjuder på spännande!

Nae nu är det dax att sova snart, jag tror jag lever tillsammans med en kille vid namn andreas men hemma är han aldrig utan bor i skogen tur att vi alla har olika intressen! <3 PUSS


Förresten, jag fick ju en jätte fin bok av annika, jag tänkte skriva en sak ur den varje dag! Boken får en att tänka efter! Den heter : Vänner för livet

Det är inte så lätt att sätta ord på en vänskap som vår, vilket är konstigt med tanke på hur nära vi kommit varandra. Tänk på alla gånger vi behövt någon att gråta ut hos eller ett vänskapligt tryne.. och så vidare. Det får mig att undra hur man någonsin ska kunna uttrycka vikten av vänskap? Vad är det som är så särskilt med vänskap, särskilt en vänskap som vår?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0