äntligen

Klumpen i magen är borta :D eller ja, i alla fall för stunden. Januari kommer bli en lysande månad :) Nu är det bara hålla tummarna för att det för blir så också. :D Alla slit och kämpa har i dessa år får äntligen ett slut! :)

Igår kväll när ja kom hem, lås min nya ljusstake på golvet, trasig. :( men egentligen vad gör det? Jag älskar ju mina djur så fruktansvärt mkt så jag kan inte bli arg på dom, dom gör mig ju så lycklig i vanliga fall så lite trasiga saker får man ju då räkna med :)
En annan trasig sak är min telefon, den gör mig galen. gaah , idag ska ja lämna in den och får en låne telefon så länge så alla ni som skickar sms , de kan ta tid att svara jag är ju inte så snabb :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0