God fortsättning

Vilken fantastisk jul! Juldagarna har varit så mysiga, umgåtts med alla man tycker om, ätit god mat fått fina klappar. Vårat badrum är så gott som klart och skit snyggt, jag verkligen älskar min lägenheten, formen färgen utsikten allt och nu med ett så snyggt badrum! :D

Bästa julklappen fick jag av min kära Andreas , underkläder från body line , de är verkligen som dom säger dyra underkläder är så mycket skönare. Samt ett knivsätt med jätte bra knivar :) Blev verkligen bortskämd men känns underbart, själv hade han önskat sig ett överdrag av någon sort till jakten, och det var inte heller gratis så :) Men det viktigaste av allt, massor kärlek och omtanke för har man inte det så är inte sakerna värda något. Men i år fick ja verkligen båda och känner mig så lycklig :D <3

Jobbar hela dagen idag men hoppas på att hinna ner till stan en sväng men det det knappert ut tyvärr , måste försöka. :)

God fortsättning på er allihopa!


Kommentarer
Postat av: mormor morfar

Vad skönt picaso har det.Kramar

2010-12-26 @ 11:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0