länge sen

dåligt med uppdatering här. men bor förtillfället hos mamma som äger den segast datorn i stan så undviker att sitta här. :)

står i valet att köpa en ny kamera eller ny, ja har ju ingen suck. Men är det värt det är ju frågan? jag blir inte klok på detta.

I tisdags lämna jag Picasso hos Camilla jag saknar min lilla grabb , och hilda saknar honom ännu mer, hon hatar mammas katter för dom är ju så himla elaka mot henne.
Ja har väl en del tt skriva men ja orkar inte nu, måste mysa lite med rottis hon ser ledsen ut !


Jag hitta en jätte gamal bild på mig och en häst som heter Wille, men han fanns inte med i bilden så länge men dn lilla tiden fånga han mitt hjärta direkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0