lilla hilda

jag har en ledsen tjej tätt in till mig.. min lilla prinsessa tycker det är jobbigt att vara hemmifrån och går och bir deppig, så fort ja går gråter hon och ligger vid dörren. Gör allt för att vara hemma med henne och mysa , men hon vill hem.  jobbigt när de är så, hon är min min lilla tjej som ja gör allt för!

Veckorna går fort och om 8 dagar är det julafton, jag har börjat handla lite julklappar känns bra! :) Alltid kul att ge bort saker.
På lördag är sista ridlektionen innan jul sen är det uppehåll i 2 veckor tror ja? Vi avslutar med hoppning och jag ska rida Galleur känns bra, vi passar lixom som ett team.

Nej snart kommer andreas då ska vi åka och hämta en del av badrumsmöblerna som kommit :D KUL!!


Lite bilder från i lördags!

Galleur styrde som tusan i lördags, bråkig!



Kommentarer
Postat av: mormor morfar

Vad snygg du är på hästryggen puss kram

2010-12-17 @ 16:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0