min ängel

det det ögon blicket förstod jag inget, de verka inte vettigt. jag får din tanke nu, du visste att jag inte skulle klara av det än gång till eller hur? För du vet att det är så det kommer sluta. Du får mig att bli förvirrad men på ett bra sätt, tänk en gång extra, men ja tyckte ja gick på magkänslan? Därför du gav mig känsla helgen efter? Ja tänkte efter nu, du hade rätt jag skulle aldrig klarat det igen ja skulle tappat min livsgnista. men som tur är så stod du framför och ändra min väg. du är min vägledare och du visar det så tydligt, jag som aldrig trott på spöken eller ett liv efter döden men du visar mig så tydliga saker nu. Tack hjärtat, du är min andra halva <3 Frexen!

vakna imorse med feber mindre kul, mår dock lite bättre nu men tabletterna för ju sitt. Dum som ja va skulle ja hjälpa Andreas lyfta ett badkar fullt med gips och kakel och min svaga rygg sa sitt då, har sjukt ont.
Hoppas iaf ja kan rida imorgon för det är verkligen så kul och ja älskar det, plus att ja vill ju inviga min nya Kyra K jacka den är ju så SNYGG!

Även om ni inte gör det, så tror ja på dig min skyddsängel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0