en kratta

Då är snart lördagen slut också.. förmiddagen var underbar, hoppning stod på schemat gick bra, men fy ibland blir ja besviken på mig själv, hästen ger mig allt och vad fan gör ja, rider som en kratta ja borde skämas! Men det ska bli ändring på! Mycket vill ha mer ni vet..

Imorgon är jag ledig..... så skönt vi ska styra hemma städa och fixa . Kanske köpa en ny lamp? För imorse hände en olycka som gjorde att ja nästan börja gråta. :( Min lilla picasso var uppe i V-rums fönstret och gick och PANG .. Min fina underbara dyra lampa går sönder , och lillen vart rädd men ja krama om honom så mådde man bra sen titta ja på lampan och insåg att den inte går att laga. men Picasso mår bra det är ju det viktiga men de brändes i hjärtat med lampan hur ska ja ha råd att köpa en lika vacker? Önskade att de var en billiga jävla ikea lampa men inte..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0