en vän

klockan är 22.30 egentligen hade ja tänkt att göra lite advents fint hemma ikväll efter jobbet men hamna här i en tanke ja inte kan släppa. tanken på vad en vän är egentligen. och vad hela ordet innefattar?
de sägs att en vän ska vara den som stöttar i glada sitvationer och
en vän som stöttar när man är ledsen
en vän ska kunna lyssna och kanske bara vara tyst,
man ska ge och ta?
ibland vet jag inte. är det mitt fel? ibland känner ja mig allt för snäll, folk även mina vänner suger all kraft ur mig. men vad får ja tillbaka? av vissa allt av vissa inget? 7
ja fick lära mig att vissa vänner kan man bara umgås med på vissa sätt.

de som betyder är att den man bryr sig om bryr sig tillbaka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0