min första

ja du älskling du ger mig tecken efter tecken dom alla är inte så roliga må ja säga men jag vet din tanke och du vill att ja ska minnas hur jävla ont de gjorde den dagen du lämna mig.. dagen ja förtränger dagen ja egentligen minns så himla väl. det var så hemskt, men ja kan inte bara se den dagen för ja måste se allt underbart vi hade allt du gav mig och ja dig. du sa att jag skulle veta när de var rätt igen. jag vet nu jag känner, och framför allt ja känner dig, tydligare än någonsin, alltid när ja står i svåra val ger du mig vägledning. ibland känns de lite läskigt men ändå tryggt. du var min prins, dagen du dog tog du en del av mig med dig, för du var min bästa vän. ja saknar dig.. ja behöver inte skriva de nästa men ni som känner mig vet att djuren betyder mer för mig än vissa människor för ingen ger samma tillit och kärlek dom djuren.
Freixenet Bello fy fan vad jag saknar dig och din charm! men tack för att du stöttar och hör mig . du är min ängel min allra första kärlek!




Kommentarer
Postat av: Anna Johansson

Den finaste av dom alla....

2010-11-09 @ 13:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0