snygging

jag borde sova nu.. men de är så mysigt här att ja vill sitta kvar. Nu är ja lite uppe i varv igen , som vanligt kommer på något o de ska helst ske på två röda. men nu är det mkt igen. vi vill o ska renovera badrummet, ja vill ha häst, ja vill ha barn, ja vill ha ett underbart jobb, men samtdigt vill ja vara mitt gamla super snygga ja. Ja vet inte hur jag ska få allt att gå ihop sig.
Jag är ju en väldigt känslosam människa, eller? Ja stänger ju för de mesta också. Men något berörde mitt hjärna i helgen, ja är svag för dom svagare eller ja ser en sida hos dom mer speciella än vad många andra gör. Ja kan inte förklara, men lilla Galleur och ja red skiten ur dom andra för de var något vi vill tillsammans..
Snart lördag igen då får ja se hur de går och vem ja sitter på :)


Titta vilken snygging!

Kommentarer
Postat av: mormor morfar

Vad fin du är på hästryggen.puss

2010-11-16 @ 17:26:34
Postat av: Sara

Du har hur mycket tid som helst på dig till renovering, att engagera dig åt hästar och framför allt skaffa barn.

<3

2010-11-17 @ 20:08:08
URL: http://ssaraf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0