stolt

vilken underbar dag. vaknade upp med älskligen brevid mig å tänkte idag ska vi ha kul. Började med att besöka banken och skriva på papper för lånet gick kanon. sen ner till affärerna o kolla badrum å badkar, ja har hittat de perfekta badkaret! Allt kommer bli så fint så, det är så kul när andreas också är väldigt engagerad :) Så nu kollar vi ia alla kataloger. Sen gick vi en lång lång promenad, det var så skönt och fort gick de, måste bara nämna att Hilda blivit så duktig och mognat de är skönt , men med uppfostran hon fått kan hon inte bli mer perfekt.

Nu fredags MYS . <3

Hilda sex veckor.


Hilda åtta veckor


Hilda ca 6 månader

Hilda 14 månader

14 månader


Hilda 18 månader.


Tiden går fort nyss var hon en liten knubbis nu utvecklas hon till en vacker Rottweiler tik med mkt utstrålning. Tackvare sin fina stam och trevliga föräldrar!
Pappa: .KORAD Arzadon X
Mamma:
KORAD Lakita's Wilda
Född 09-02-28

Jag är stolt över Hilda och allt hon gör. Att ha en så fin hund med så bra psyke det värdesätter hur mycket som helst! Jag känner mig alltid trygg vid hennes sida för jag vet att jag kan lita på henne till 100% . S HJÄRTA H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0