tisdag kväll

jag älskar tisdag kvällar för då är desperate housewives! <3

På fredag kommer någon kille hit för att kolla på vårat badrum, äntligen! jag har hur mkt ider som helst! Kul!!
men längtar till torsdag extra mkt för då kommer hjärtat hem <3

händer inte så mkt mer spännande just nu, förutom att Hilda och Picasso kommit närmare varandra vilket gör mig så lycklig, en liten söt sak och en stor sak, deras kontrast gör mig glad!
Annars är de bara jobb o jobb funderar om o om igen nu, för efter nov är det bara 30 dagar kvar.. de kommer gå fort, sen då? Lite läskigt!



Kommentarer
Postat av: S

Du är lika vacker som när jag såg dig första gången.

2012-03-21 @ 21:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0