de är vi

dagen började inget vidare imorse.. ont i magen :( stress och dåligt med mat not good! men som vikarie har man inte mkt annat till val än att slita arslet av sig en kortare tid och sen blir de bättre förhoppningsvis! TUR att jag tycker jobbet är kul!

något jag just nu längtar till är julen, helt underbart! Och denna julafton ska jag vara ledig.. :D pynta grannen, äta lussekatter och glögg :D Och i år ska ja gå på lucia firande i stallet det är så himla fint, jag tror dom kommer få till det riktigt bra!






någon som just nu gör mig glad är den här killen, jag tror inte att någon förstår hur jag känner för dig. vi hör ihop, de har vi alltid gjort. ända sedan dina och mina barns ben! du är en stora älgen och ja den lilla flickan, alla drömmar vi drömt, de vackra vi nästan glömt, finns kvar. du ropar och ja hör dig. i mina ögon är du en vackraste, ja försvarar dig in i det längsta, ja blir upprörd och känslorna väller i mig när ja hör något ont om dig, för dom känner dig inte. för du släpper inte in dom. du släppte in mig, trotts alla dessa år gav du mig ditt hjärta igen ja tänker omfamna det och förvara det med hela min själ. du och ja är inte du och ja utan vi är vi! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0