delad tur

kul med delad tur ? nej. kom iaf hem för några timmar sen gick promenad då med älsklingarna :) Skönt, haha hilda är så skön när hon ska fostra elsa jag fattar inte varför! Sen åkte jag och hjärtat till Hc och käka wook mums! Var trevligt fick med en tjock tröja hem också som jag kan rida i toppen!

haha imorse var det helt galet hemma, andreas var arg för djuren lekte! Och förde ett jävla liv (A) min söta prins och prinsessa så kan det gå :) tur iaf att dom leker med varandra för det är väl det dom gör? :P Hör ni hört en katt skälla någon gång? Om inte kom hem hit så får ni höra picasso woff!

:)

Imorgon är det dax, jag är nervös, förr var jag riktigt bra, och nu? Utan känsla och och utan muskler haha ja vet inte riktigt hur det här ska gå! 

Sofiahjärtaandreas

Kommentarer
Postat av: JOSEFINE

ha ha ha ja dom är roliga

2010-10-02 @ 13:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0