En underbar dröm

Äntligen fredag, det innebär snart lördag och imorgon ska ja rida igen! :) Ska bli sjukt kul! Markarbete står det på schemat, nu när ja börjat träna känner ja mig mkt piggare och snyggare!

Jobb ikväll , lagom långt pass 13.00-20.00 Så får lite fredags mys innan sängdax :)
Igår kväll på jobbet hände något jag aldrig upplevt förut, och lite nervös var ja allt, men ja lyckades reda ut allt helt själv, och när ja kom hem kände jag, Fan vad bra jag är! Men nu känner jag att de vore skönt med en fast tjänst så man vet hur man jobbar och förhoppningsvis vart man ska , men jag närmar mig dit med långa kliv!!

Inatt drömde jag en helt underbar dröm! Att jag hade ett jätte stort fint hus på landet med lantlig inredning men med  världens snyggaste badrum!! En stor ute plats där alla nära och kära satt och åt god mat, badade i den otroligt stora poolen med trappa ner, för där på lanten satt min hilda och bara nöjt!! Ja det är iaf tur att man får ha fantasier och drömmar , för att någon gång lyckas ta sig dit! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0