.........

ja, det är sant jag är så förbanat jävla trött att när jag kom hem från jobbet förut satt jag migpå golvet och grät. tårarna sved på kinderna, jag hade ingen kraft att gråta så insåg att jag tillslut att jag satt och stirra rakt in i väggen.. men vet ni? fy fan så mkt bättre det känns nu.
För ibland får man ha en riktigt dålig dag, känna att: går något fel nu bryter ja ihop totalt, tur är ju då att man kan kontrollera sig själv.

Annars tränade imorse , jätte skönt var inte alls sugen imorse men de gick bra sen. Tända ljus i simallen med musik och självklart en positiv och glad sandra gjorde de kul! Sen promenad med josefine skönt att inte alltid behöva prata bara gå :) sen jobb, jobba med två jätte bra arbetskamrater så de gick bra.

Ikväll ska jag stänga av mina telefoner för inget ska väcka mig imorgon och har ja tur sover jag iaf till nio! de ska bli så skönt!!

Hilda ligger och tuggar på sitt ben och Picasso har ätit sin fisk och glor nu på oss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0