Födelsedag!

vad bra jag är! imorse  07.15 låg jag i vattnet med flytväst på och sen körde vi, så himla skönt. Lördag ridning, söndag vattengympa, måndag djupvatten! Mår efter bara tre träningspass sjukt bra! Kommer köra tre dagar i veckan nu plus 1 dag ridning! Och så självklart mina promenader med hilda :) Jag kommer nog allt få tillbaka min snygga kropp med fast rumpa och snygga muskler!! Så när vi åker till thailand i mars kommer jag vara en puma på stranden och få ta massa snygga kort som jag kan hänga upp på vägen! :D hihi!

Nu lunch med mormor, och sen handla! :)


Ikväll, kalas för Picasso min lilla kisse som fyller fem år! Än så länge är det bara jag hilda och picssso men det vet man aldrig tårta blir det iaf!! <3


Kommentarer
Postat av: mormor

De var en snygg födelsdags kille kram från mormor

2010-10-04 @ 15:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0