fuck.

Vi alla behöver insperation. Men det finns inga garantier att det det skulle bli lätt. Kändes precis som att få en kniv rakt in i magen. men det är hemskt, att inte få plats att bli ihop trängd i ett hörn. att inte kunna få fram det längst in för det är så mkt i vägen. Hoppet svek där för en anning. kommer det tillbaka, den där perfekta känslan?


Nu är jag tillbaka där igen, på ruta ett? Vad vill ja med mitt liv? ska på test imorgon, vill ja? jag vet inte. ja har tappat lite av kontrollen , det avskyr ja!


för ett ärligt avslut, den här dagen suger och bör vara över snart!

Kommentarer
Postat av: .

Du kan inte tappa kontrollen ? tänk på att du är förebild för vissa iallfall för mig.

2010-10-13 @ 16:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0