Min älsklingar!

Har nu på kvällen tagit ett hett bad! Så skönt, ligga och lyssna på bra musik ha sina favoriter i badrummet och bara njuta!


Jag älskar att bada med massor olja och badsalt!

haha lyckades ta några bilder på mina puddingar! Jag har verkligen en hund & en katt! En stor rottweiler och en liten birma. Men fy fan vilket sött par, och de som gör mig mest glad är att hilda var 1,5år när han flytta in och Picasso var 5 år. Så en hund som inte alls är van vid katter och en katt som verkligen inte var van vid hundar, hur kunde dom bli så bra syskon? Dom är unika





haha kolla skillnaden!





Allt har gått så fort och på så kort tid har dom accepterat varndra som en i familjen! Känns väldigt skönt att ha en hund med sånt psyke, och katt också för den delen!

Jag älskar er!





Kommentarer
Postat av: mormor morfar

oj vad dom är gulliga

2010-10-18 @ 21:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0