oj

ja imorse var tårarna på väg. fy fan när ja satt mig upp och började rida, efter bara 15 min var jag så trött att jag hade tårar i ögonen och tänkte ge upp.  Vart är mina muskler? :P I vilande form. måste verkligen ändra på dettta.
Fick rida min älskling Marlon, ja efter åtta år så var det lite skilland, men han ska absolut inte klandras för min okunnighet! För vilken häst , lite tung kanske men han kämpa iaf för min skull det kände jag! :) Super nöjd med passetmen ledesen för ja middar nästa vecka så får ta igen det med två pass veckan efter haha ska försöka träna lite fram tills dess så jag inte dör på plats! :)

Sitter i soffan ska förbi HC en sväng men ja kan ju knappt inte gå så det blir ju kul! :D

Sitter och funderar på om ja vill köpa en självgående damsugare! Skulle vara väldigt skönt men städar den ordentligt?



Min frexen och ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0