argbiggan!

den smyger sig på den jävla förkylningen ! Näsan täppt ont i halsen, fan rent ut sagt jag tänker inte blir sjuk jag har inte tid och jag vill absolut inte detta ska mot arbetas till 100%. Eller vila? Ja peppar med själv med tjejfesten på fredag och ullared på måndag! jag borde öppna min vinflska idag och göra en kur och hopaps på att bli frisk?! Någon mer?

Jobbade iaf förmiddag idag sen träffade jag emelie vi gick 5,5 i vrinnevi sen åkte vi hem och såg film, "Love happens" riktig bra film! iaf om man gemför med filmen jag såg i går, "remember me" den va en besvikelse!

Dom senaste dagarna har jag inte riktig kännt mig som mig själv, jag har haft sån ilska inom mig att jag har varit otrevlig mot familjen och folk runt om mig stackars andreas och hilda! Men nu känns det som det släppt igen skönt det!

Min kära hund är inne i någon typ skräck tid, imorse fick jag inte äns klippa klorna det som brukar gå hur bra som helst tången var as läskig och det gick inte alls (jag kände inom mig: duma hund) men hihi jag ska ta henne nu när hon sover och prova igen hon kan ju också haft en dålig morgon. Prinsessa väckte nämligen mig i natt, det händer aldrig annars, hon va så ledsen! Hon kom och ställde sig vid min sida och gnällde. Mammig som jag är går jag upp kl 02.16 och tar på mig morgonrocken går ut med henne, hm inte kissnödigt inget? Åt massor gräs? Var ju självklart hungrig så tjejen gick mat och gick och la sig igen :) Bra gjort!

Snart är det jul iaf, mysigt det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0