Bilder

Vilken dag! Har jobbat lite under dagen sen varit hos mormor och morfar mysigt!
Nu på kvällen kom min syster Millan hit med Farmors gamla katt Picasso, vi prövade om det skulle kunna funka att han ska bo här, med tanke på att jag har en huligan hund! Men de verka funka ganska bra och jag tror dom snart accepterar varandra. På lördag flyttar lilla hjärtat in och det kommer bli tuffa dagar men de är jag redo för! Han ska få min kärlek precis som min prinssa Hilda!

Här är några bilder på Hilda och Diva, Diva är rottweiler valp som ett par bekanta köpt jätte söt!







Nu lite bilder från min fynd på ullared hitta massor men orkar inte fota allt så tog det jag är mest nöjd med! En helt underbar resa med en underbar vän!







Och en bild till på söta kissen Picasso!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0