En ny dag!

Jag nu sitter ja här, 2,5 timmar kvar att jobba. men har en underbar lördag attse fram imot, jag ska först åka till stallet se min kära vän annika rida och anmäla mig till en grupp. Efter det bär det av mot Camilla, vi ska köa hem Picasso till oss. Våran nya familjemedlem , var först lite nervös inför detta men nu känns det mkt bättre, för det ska gå så det är bara att Hilda och Picasso lär sig acceptera varandra punkt slut! :)

Aow min älskling kom hem igår kväll, oj vad mkt tid vi har för varndra! Men det är viktigt att jobba så så klagar inte jag vet ju att vi har hela livet på oss att umgås dumt att slita ut varandra så tidigt :)!
Jag har redan börjat fundera på vad jag ska köpa till honom i julklapp, måste vara något väldigt bra då jag köpte en lite sen födelsedags pressent ! =/ tänk tänk tänk!

Jag passar ändå ganska bra i brillor!


Kommentarer
Postat av: JOSEFINE

hihi söt bild. de kommer gå bra!

2010-09-18 @ 15:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0