Frissan imorgon!

har badat mår så mkt bättre, jag älskar doften av renligt och fräscht! Och vad är bättre än ett bad då? :) Ja som ni vet har ja noja med att allt ska vara väldigt rent!

Imorgon äntligen dax för frissan, vill förnya mig,
kort kanske?

Nej det är kanske inte jag? Iaf ska håret vara mörkt igen, älskar att se mig själv som mörkhårig. Har insätt att jag klär fantastiskt bra i rött och lila inte alla som gör! Bra med mörka drag !

Satt precis och läste igen LB:1 som jag ska rida i nov :) haha josefine vill komma och kolla, och jag var nyss påväg att försäga mig med datum! så lätt ska det inte bli (A) men min magkänsla känner att jag kommer kunna rida pampigt och snyggt! Att tävla mot sig själv är något jag verkligen brinner för! Att överträffa sig själv hela tiden! Love it! Och känner jag pollen jag ska rida älskar han det också och han är en vinnare!

Hitta en gamal bild på honom som en mysig björn, 2007, 3
år sen!

Ledig nu i några dagar sen på fredag ska jag vill vilbergen! Kul ett tag sen nu, och där har jag utmaningar som jag inte så ofta jobbar med. Det gör mig extra glad! Det bästa som finns är ju att göra en annan människa nöjd och glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0