hur gick de här till?

en har hänt en sak i mitt liv jag aldrig trodde skulle hända. jag trodde man som nära vänner lita på varndra och visste vad man skulle tro på.. tydligen inte, de verkar som du gjort ditt val. Och de är sant de du sa man ska inte anstränga sig. Men nu får jag göra det jag får försvara mig för något jag aldrig sagt jag får gå med skuld för något hemskt som jag aldrig skulle göra. Men mina riktiga vänner tror mig, min familj tror mig. Om du väljer att göra det eller inte kan inte jag bestämma, kanske det här är avslutet på en vänskap? Eller?

Men något kul händer ju iaf Imorgon är det Ullared fan vad kul :D Känns underbart jag och Annika åker 04.00 i morgon bitti :D

Hihi förut var Josefine , Frida och jag ute och gick de börja regna dom vände, men jag fortsatte behövde det :) Men möte ingen älg tur är väl de! Haha livrädd , men kom bara några rådjur och gick men dom är ju inte så stora!

Får se om jag orkar blogga om resa imorgon annars tar jag det på tisdag om jag hinner, ska träffa Josefine och mysa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0