i vilken värld?

jag kan inte backa, det är ju seriöst jag kan ju inte låsas som om det inte händer? Men jag är förvirrad, vad vill jag egentligen? Hur ska mitt liv se ut?

I fantasin: Ett stor hus på landet med mkt skog och natur, egna hästar som står precis utanför huset, hundar som springer omkring och sprider lycka. Vara ekonomiskt oberoende och ha ett jobb jag älskar.

Verkligheten: Liten lgh i rambodal , fast på samma plats utan att veta vad man vill, jobbar som en gris och mår innerst inne ganska dåligt av alla baciller?

att göra: börja motionera , lära mig spara pengarna , skaffa mig ett jobb som ger mig mer utmanning genom att antigen plugga sig dit eller jobba sig dit?

Snacka om att känna sig ganska negativ för tillfället, igår åt jag 415g glass sjukt mer än 2 st 200g chockladkakor, och vet ni vad jag kände efter? Jag vill ha mer, hur är det äns möljigt? Imorgon är det tjej fest, får väl börja vindrickandet på bussen på vägen så jag kommer dit halv lullig och rolig från början!:)

GODNATT!


Kommentarer
Postat av: JOSEFINE

man vill alltid ha mer. tänk på allting du har istället för det du inte har :) KRAM

2010-09-09 @ 23:17:06
URL: http://ottossonjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0