längtar

jag längtar efter att vara ledig en kväll, från allt lixom inte behöva tänka bara lägga sig i ett bad och ro om sig själv. Så imorgon kväll ska jag göra det!! :)

pratade med josefine innan jag börja jobba idag, vi prata i 30 min om ingenting tror ja, visst är det underbart att ha såna vänner. och det var som hon sa: ja är hellre ensam än att har massor falska vänner . hon har så rätt!

På onsdag är det kurs igen, sist var jag inte så peppad men nu känner ja att hilda och ja behöver det, vi har några frågar vi behöver hjälp med och det känns skönt att ha någon att vända sig till! :)
hihi nog om det, jag har bokat in hilda på spa/bad nästa onsdag! :) Min lilla prinsessa så skönt! Det blir nu andra gången vi gör det och jag tror hon verkligen gillar det :)


Kommentarer
Postat av: JOSEFINE

PUSS

2010-09-27 @ 18:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0