Nya bilder

Vilken fin dag! Gick en lång promenad med Rottis i morse så skönt det var! Gick sedan ut med Picasso, haha jävla mupp katt , jag trodde inte han var så stark men han fick något damp ryck så ja tappa kopplet och han sprang fort som fan :P och jag efter! Men han stanna tur var väl det!
Syster Sara komhit för att umgås fick några bra kort på Picasso, hon har också sen ett ga tillbaka ett bra riktigt bra på Hilda dom får jag snart!

Nya på katten iaf!

I Skogen!

Mums!

Kungen i huset!

Grymt fina ögon, som stora blåa klot!


Nya Bilder på Hilda kommer sen!



Kommentarer
Postat av: Sara

Hihi coola mirren <3

2010-09-22 @ 17:28:19
URL: http://ssaraf.blogg.se/
Postat av: JOSEFINE

gud så fin han är. vill komma över och titta på han, men nu har jag blivit sjuk, feber snorig och halsont! när jag är frisk kommer jag bort direkt!

2010-09-23 @ 10:51:44
Postat av: Mari

Vacker katt!

2010-09-24 @ 07:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0