så ledsen!

ibland har jag lust att stoppa huvudet rakt ner i sanden och önska att jag hade gjort annorlunda! Det är fan hemsk och jag gråter av bara tanken. har förträngt den länge sen men nu trycker det på och fy fan vad jobbigt det är. vart tog det vägen? mitt glamorösa liv? där jag var smal och vältränad, snygg och riktig sexig med stans bästa själv förtroende? smal över gick till knubbig vältränad , inte äns tränad, dubbel haka och sexig ja shit inte i mina ögon iaf! och vart tog mitt pepp vägen? då kan kunde ta tag i saken på riktigt nu går jag som en lat oxe och gör inte mer än nödvändigt. skäms! inte äns killarna vänder sig om när jag går förbi längre och då är det illa. även ni som inte erkänner det, alla vill att folk ska kolla och tänka, wow vilken baby!

jag ska nog börja träna igen, har ni hört den förr? ja men ni som känner mig, skäll på mig skrik på mig, jag klarar det och jag kommer tacka er. Hur tror ni att en knubbis utan kondis ska kunna komma in på polishögskolan?


Kommentarer
Postat av: Lillasyrran

Härligt Syrran ;)! Ligg inte hemma o lata med djuren ut och träna och ragga killar ;D!

2010-09-28 @ 18:39:40
URL: http://camillaaronsson.blogg.se/
Postat av: JOSEFINE

du är så fin.

2010-09-29 @ 16:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0