söndag morgon!

Det är söndag morgon, det var kallt ute i morse! Nu är hösten här iaf snart, svårt att klä sig just nu! 
Jobbar hela dagen fram till 15 sen får vi se vad som händer, en sak är iaf älsklingen och jag ska städa vinden (vill inte men måste) vinden är typ ett ställe där ja kastar in saker ja förtillfället inte orkar med! :) JOBBIGT att nu sätda upp! Men det måste väl göras eftersom jag ska till Ullared om en vecka och fylla på med nya saker i lägenheten och allt gamalt upp på vinden! :)
Som sagt ullared en vecka kvar, hur underbart är inte det?? Dom har så mkt fint på bloggen också! Men måste försöka tänka till hur ja vill ha det hemma, inte alltid så lätt? LÄNGTAR IAF!

Inatt igen åker han, känns lite jobbigt. Jag jobbar mkt helgen så vi ses sällan men nu ska vi boka in spa i okt/nov så det blir mysigt! dumt att nöta på varndra eller vad säger man. Ska iaf mysa hela kvällen lång!
Andreas betyder så otroligt mkt för mig och jag är så glad att jag får tillbringa mitt liv med honom, vi ger och tar av varandra och allt känns toppen. Vi passar verkligen tillsammans , japp ja sa det jag är ego jag vet!

I eftermiddag ska vi ev åkaa till pappas kusin och titta på deras nya valp, rottweiler någonting :D en gullig tjock sak, jag blir så sugen på fler, andreas får spader! Jag älskar verkligen djur, mer än vissa människor jag vet att jag är knäpp men ingen ger kärlek och tror på en så mkt som ett djur! <3 HILDA!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0