vilken dag!

Vaknade imorse av att katten prata som tusan. suck jag som hade tänkt sova ut, först blev det lite halv sent igår med Mia dock super trevligt och sen skulle ja ju jobba natt. men upp ur sängen som en kanon åkte till färgagården och gick promenad med hilda wiggo och mia runt himpa fälten :) Sen plötligt slog tanken oss ikea fan vad kul. Tog med camilla också hade ju lovat henne att vi skulle ses idag :)

Inhandla en hel del, ett jätte fint täcke till Hilda som hon ska ha efter träning mm, ett par skit snygga med väldigt dyra ridbyxor ( har förresten fått en plats på lördagar nu skit glad) en fårskinspläd lite ljus och lite annat skit :)

Haha min mupp vän annika ringde imorse tre gånger på rad och jag duscha, jag bara tänkte vad har hänt?

Annika: Hej gumman. Jag har anmält dig till KM !!! (As glad)
Sofia: Jaha , men gumman jag har inte ridit på över två år nu?
Annika: Nej men det var därför jag inte fråga utan bara anmälde dig för hade jag frågat hade du svarat nej och nu är iaf anmälan bindande! Och jag satt upp dig på Marlon.
Sofia: ... (många tankar om hur denna kvinna kunde känna mig så väl) ja men vad roligt (lite tveksamt) du tränar dressyr programmet med mig en miljon gånger så det så!
Annika: JA! (fortfarande världerns lyckligaste! )

Där insåg jag hur bra hon känner mig, lite läskigt, jag älskade att tävla men som hon säger jag skulle aldrig anmält mig själv. Tack hjärtat för att du är en så bra vän!

Imorgon kommer älskligen hem äntligen MYS i några timmar innan han ger sig av igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0