Vilket helvete

När jag kom hem imorse mådde jag jävligt dåligt för att vara ärlig. Efter några timmar kunde jag inte gå, stå ligga, sitta för jag hade sån värk i magen och kräktes för det gjorde ont grät som ett barn och trodde jag skulle få åka in till sjukhuset. Men inget tar död på mig? Vart hel utmattad av allt och somnade, när ja vakna några timmar senare mådde jag lite bätte. Sån otur att just jag har sån sårmagkatar men som sagt ska nog be om tab för dte där igen för aldrig mer vill ja må sådär!

Igår var det iaf sol ute, så efter min promenad med Hilda gick jag ut med Picasso :) de gilla han!
Tro inte att det är någon vila och ro i huset här full fart, hoppas snart Hilda lungar sig lite så Picasso iaf kan gå fritt på golvet utan att bli jagad!



På promenaden igår!


Jodå dom kan vara nära men går Picasso blir Hilda helt galen!

Kommentarer
Postat av: JOSEFINE

så fina så!

2010-09-22 @ 16:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0