Dagis dag

oj vad jag är trött, igår kväll somnade ja på soffan o i morse när klockan ringde klara ja knapp av att resa på mig. usch de är inte likt mig, men väl uppe pigg o glad!

Igår efter jobbet var ja på Maxi med Millan, köpte lite nya örhängen älskar verkligen SNÖ snyggt å bra pris! :) Millan köpte en stjärtlapp för hon var tvungen att åka med skolan , men hon var visst sjuk idag haha det hade jag också vart!

Hildas första dag på dagis har gått bra, hon är ganska underlägsen och behöver växa mera så de känns bra, och där får hon chansen till att utvecka sitt eget liv utan mig och det är väldigt bra. Jag vill att hon ska vara självständing på en viss nivå :) Men nu sover hon och kommer säkerligen göra fram tills imorgon bitti.

ÅH snart kommer Andreas hem , ja tror vi ska boka en resa i septemer till turkiet kemer. Älskar att resa, och nu när detta jätte lyxiga och bra hundhotell för Hilda finns känner ja mig trygg och vet att hon har det bra, och Picasso får alltid vara hos Millan o rocka loss , han älskar det!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0